Prijsbepaling voor onze diensten
Bedrijven op zoek naar een nieuwe locatie wensen soms, om hun budget te kunnen opmaken , te weten wat de ter beschikking stelling van diensten en kantoren kost.

Uit ervaring weten wij dat dit gevaren inhoudt vooral omdat wij maatwerk leveren en een “ all-in “ prijsbeleid voeren.

Onderstaande info kan hiervoor wel gebruikt worden. Bindende afspraken desgewenst via een offerte , worden echter slechts gemaakt na een bezoek en een persoonlijk gesprek.

Wij streven naar de beste prijs – kwaliteitsverhouding in de markt. Alle taken en  diensten  die normaal behoren tot die van een bedrijvencentrum zijn in de “ all-in “ prijs inbegrepen.

Extra –diensten die niet zijn inbegrepen  in de “ all-in “ prijs worden “ at cost “ aangerekend en bij voorkeur rechtstreeks gefactureerd

Onze prijzen zijn onderhevig aan BTW.

De contracten ( vb duurtijd , opzeg …) zijn flexibel op uw maat uitgewerkt.

De berekeningsbasis voor de kostcomponent “kantoor” is functie van grootte en ligging van het kantoor, de graad van luxe ( airco..) en het aantal werkplaatsen

Indicatief:

  • Virtueel kantoor 95 € / maand ( + 50 € éénmalige dossierkost )
  • Flex-kantoor 195 € / maand
  • Standaardkantoor 2 personen 300 €  / maand
  • Standaardkantoor 4 personen 450 € / maand
  • Luxe-kantoor 4 personen 550 € / maand